• Wycieczka do Krakowa dla aktywnych uczniów sfinansowany ze środków Fundacji Serce

• 16 czerwca 2023r. grupka uczniów, która wykazała się największą aktywnością w ramach współpracy z Samorządem Szkolnym uczestniczyła w wycieczce do Krakowa. Jej celem był spektakl zatytułowany „SMOK” w Teatrze im. Juliusza Słowackiego oraz spacer po pięknym Krakowie. Podróż rozpoczęliśmy z dworca w Kolbuszowej, skąd o godzinie 7:10, szynobusem pojechaliśmy do Rzeszowa. Tam mieliśmy przesiadkę na pociąg INTER CITY, którym o godzinie 8:15 wyjechaliśmy na spotkanie ze smokiem. Podróż pociągiem była bardzo fajna i komfortowa, ponieważ jechaliśmy w przedziałach sześcioosobowych. Podziwialiśmy mijane widoki z okien pociągu oraz stacje kolejowe.

Po przyjeździe do Krakowa, udaliśmy się w stronę teatru. Kiedy już dotarliśmy na miejsce, okazało się, że mamy jeszcze 40 minut czasu do spektaklu więc zdecydowaliśmy się na odwiedzenie pobliskiego parku. O właściwej porze poszliśmy do teatru na spektakl „SMOK”. Ku naszej radości okazało się, że jest to sztuka interaktywna, znakomita!, a dodatkowym atutem był żywy kontakt z aktorami, którzy przemieszczali się po widowni. Była to legenda o Lechu, Kraku, Wandzie, szewcu Skubie i smoku, oczywiście z morałem...nie wolno być chciwym , bo to zawsze źle się kończy.

Po spektaklu mogliśmy wziąć sobie koronę lub maskę smoka do złożenia i zabrać ze sobą do domu, jako pamiątkę. Następnie udaliśmy się na obiad do MC DONALDA. Po obiedzie poszliśmy jeszcze na spacer pod Wawel i na bulwary nad Wisłą. Około godziny 18:00 udaliśmy się w podróż powrotną do Kolbuszowej, oczywiście pociągiem. Było to niesamowite i fascynujące przeżycie, które na długo pozostanie w naszej pamięci.

Wycieczka była udana, ciekawa i dostarczyła nam mnóstwo pozytywnych wrażeń. Dziękujemy bardzo jej organizatorom- którzy pozyskali środki z fundacji "Serce", naszym opiekunom i gratulujemy świetnego pomysłu.